Special trialin kytkimen toimimattomuus selvis kun purettii kykä irti.
Oli napa muuttunu 2 osaseksi. Nyt haussa tuommonen ehjä.
85 suppanan kytkin puoli kerran taas irti ja 1 sokkahan sieltä puuttui mitä epäiltiinkin.
Kaasari vuotaa edelleen vaikka pohja oikaistu. Kumma juttu. Testilenkkiä pääsi ajamaan kolmonen vaan täräjää. Ilmeisesti rattaat ei oo parit keskenään. Vielä kerran tuo on purettava.
DX lohkot puhallettu ja pesty. Sen osa puutteet inventoitava. Tuo tehdään seuraavaksi alta pois.
Ensimmäinen EI mitoissan oleva dakar veivi osu kohdalle. Ei ihme etti männäntappi mantunu neulalaakeriin. Ylä silmä pitäis olla Ø15H9 ja tuo melkein 2 kymppiä alle.
No koneistellaan kuntoon ja laitetaan sit jompaan kumpaan tekeillä olevaan pannuun.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti