No niin runko päydälle ja tyyppikilven vanhat niitit veks
Kilpi paikalleen. Ei ihan priima enää, mutta en oo löytäny 80 alkuisella koodilla tarraakaan päälle vanhempia on kyllä myynnissä
Sitten ideal etupään kimppuun. Saksan dmp emäputken laakeriesta pysty käyttämään vaan laakerit. Emäputki saksalaisissa 3mm paksumpi
Makee tuo uus huolto kyltti
Ja siihen odottelemaan loppujen osien laittoa
Takahaarukka oli raju projekti hitsattu kiinni väärinpäin toimiva lyhkänen jalka. Nämä laikkailtu aikoja sitten veks. Nyt sain seisontajalan korvan tehtyä, niin pääsi tämänkin maalaamaan.
Siinä ne ny kököttää 83 suppana ja 86 dx. Aika hyvin on osat koottuna, mutta fiksaamatta. Kummankin tankki on isompi työmaa. No jospa nämä sais pyörilleen ja pois jaloista joksikin aikaa. Oikeestihan ruudussa pitäis olla trial spesial. Ei oo vaan saanu aikaseksi vielä. Siihen sentään olis moottorikin jo valmiina.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti