Ja nosseilla linssiruuveilla kykäkoppaa kii
Mg koppaa putsatessa löyty joku vanha custom homma
Kykäkopan tiivisteitä on hyviä ja huonoja. Harmaa laitettiin istuu niinkuin kuuluuki
Kykää nippuun oli surflex levyt
Ja homma jatkuu
Ja siten välähti. Lohkot pikkusen eriparia ja kangessa näkyy tuo 7mm viiva mustalla kun ottaa lohkoon.
Siispä uudestaan pannu auki ja pirraaamaan
Vaihteisto kasaan ja pyttyä kii. No eipä pyöri 12mm yläkuolosta stoppaa ja väärin päin pyörittäessa 19mm yläkuolosta stoppaa. No tätä sitten miettimään onko joku aukoista vai ottaako DAKAR kiertokanki mäntään. Männän helpaa jo putsattiin sisäpuolelta kin kanki on leveempi.
Käytiin vielä kellottamassa tiiviset välissä duunissa miten osu.
Ekaa kertaa vähä syvempää tutkimista just tuon mittojen eron takia.
Magneeton puolen kooli 18,10 ja kytkimen 18,18. Ok 0,1mm shimmi/ puoli ja nippun päin.
Vanha oli sitten hieman eri mitoissa
Dakarin kampi samaa huippulaatua mitto satkulleen kohdillaan
Pytty ja kansi oli jotkut 6 kanavaiset psr väkevät, eli sököllä 11 bingillä ei tuu onnistuun tämä. Hommattiin isompi uusi bingi tilalle
Lohkossa ei paljo trialin paannuun eroa ole, mitä nyt alakorva puuttuu ja yläkorva on tilalla
Kampura tuli viime viikolla, ja viikonloppuna pannu kasaan ja savu putkesta.
Mielenkiinnosta lajiin otettiin yksi sportin kone välihommaksi.
Pytty ja kansi oli uutta, mutta sisällä painepesurin oletettua vettä ja sökö kampura.
Ostoslistat tehtiin. Saksasta hyväksi todettu DAKAR race kampura ja muut kamat motorwheelistä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti