79 trialin noutopaikka kakkosessa oli aika ehjän näkönen mutta pölynen 82 super sport.
Juteltiin, että olis Jimpulle hyvä väli projekti.
Oltiin sit heinäkuun lopulla ajeleen 79 ja 84 traijaleilla ja käytiin juttelemas aiheesta.
Potilas tuotiin kuomukärryllä meille. Ja purettiin samantien inventointia varten palasiksi.
Heinäkuussa ei oiken mopo osa kauppiaat palvele. Joutu vähä odottaan.
Kenttä oli aika murjottu 2 ylintä kiinnityskohtaa helikoilattu vähä sivuun
Uus sytkä puol aoli puu tikulla kii
Emäputken laakerit oli töttöröö
Ja eturengas kii yhellä
Öljytäyttö proppu piti tilata, mutta tähän tuli osat mopiksesta ja siellä ei ollu
Lohko numero talteen
Ja purku jatkuu
Onneks isommilla neuliksilla
Painepesuri oli taas laulanu sisältäki märkä
Mutta kon ei oo ollu koskaan auki. Tehtaan värikoodit näky. Tässä punasta
Pinttuneen kykäkopan hinkkoota alkas suomut näkyy
Ja penkki purkuun
lasipuhallusta
Ja kilikolilla mustaks
Vihdoin tuli osa nippu, niin päästiin hommii
Emäputki tyhjätty
Ja alakoolikin irtos työkaluja rikkomatta
Uusi apiti taas sorvata, mutt se oliki jo tiedossa
Musburgerin paremmat rasvat
Ja nippuun vaan.
Pinnat oli osittain solmussa ja nippoja puuttu.
Edelleen kyllä puuttuu 1 pinnakin
Mittaripyöritäjä oli jumahtanu kiinni vanhaan vaseliiniin
Niinku savee matopyörässäki
Mutta alkas toimiin ja nipatki sain pinnoihin. Vanne vippas 2 senttiä suuntaansa piti hyppiä päällä ja kirrata pinnoja, että mahtu pyöriin pumppujen välissä. Ei hyvä tullu, mutta ajamaan pääsee kyllä
Petilaakerit käytii nyppääs tallilla
Parhaat NSK L17 laakerit tähän
Jimppu hiekka puhalsi ja hoonas sylinterin. Männänrenkaat olikin jo uudet.
Ja lohkoille lumppulaikkaa ja stefat&koolit kii
Romulootasta priimane mittarikotelo ja mittari mukaan
Parempi se näillä on ku ilman
Tässä etittii jo kipinää. Pytty kansi mustattu ja rivat kiillotettu
Kovaan tahtiin eteni kasaus, hyvä ku maltto nukkuu ees välis
Koekäyttö yhden maissa yöllä, ihan niinku oltais johonki kisoihi hosuttu.
Pakarin kannake tehtiin niklatusta messinki putkesta.
Reikäväli noin 26cm
Kähmänen ketjusuoja sollattiin ja niin tuli tästäki hyvä
Takavalo puola oliki ehjä ei ollu paikallaan polttimosta muuta ku kanta, nyt taas toimii
Koeajolenkillä huomas, et etuvanne on kananmunan mallinen. Mutta "uusi" löyty jo jenniltä
Potilas pakettiin
Ja nyt on tarratki jo enemmän kii. Oli kiva projekti tämä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti